love

keep this heart with you always as a reminder that i will always love you..

Tuesday, 10 April 2012

tercipta untuk ku

as'salam
hemm.. dah lama tak update blog aku nih.. makin menarik perjalanan hidup aku nih. :)
macam2 yg aku lalui bersama. haha. nmpak mcm aku dduk serumah kan.. :)
tapi tidak. tak pernah jumpe, tak pernah bertemu, tak pernah selisih, tak pernah terserempak..
n macam2 lah yg tak pernah.. tapi kan,walaupun aku dengan dia nih kan tak pernah sume tuh.
tapi hati kitorang tetap satu, pasal apa? haha. sebab kitorang saling memahami. :)
masing2 berkongsi pendapat. :) saling menyayangi..~ cinta mecintai. alaa macam2 lah yg sweet.. :)
yg penting sikap sabar untuk bertemu kelak. ^_^ tu yg paling aku nanti2 kan.. :)
orang lain smua jumpe gf dgan bf dyorang. tapi aku dgan dia nih.. ta perlukan semua tu.. :)
walaupun ta pernah bersemuka. tapi kitorang tetap faham antara satu sama lain.. :)
yang penting sikap toleransi tu. haa itu dia..~

seandainya cinta itu adil, maka akan bersamalah dengan pasangan yang kita mahukan itu. :)
jadi keadilan juga memainkan peranan penting dalam sesuatu hubungan.. :)
tak rugi lah aku tolak cinta dia ni.. tak pernah aku jumpa perempuan yang boleh terima aku
dengan seadanya tau. ni jelah satu dalam seribu tau tak. haa.. sayang kalau lepaskan.
dan itu bukan niat aku untuk dia, tapi niat aku untuk dia ialah. ingin bersama selamanya
untuk tempoh yang tiada hadnya. sentiasa bersama. dan takkan terputus hubungan kami nih..
seandainya Allah merestuinya. maka akan terjadilah kisah kami selamanya.. :) <3
seandainya Allah tidak merestuinya, akan ku pohon selama mana kepadaNya untuk bersama insan
yang bergelar wanita ini. (Nur Fitrah Nadia) .. tiada apa yang dapat memisahkan kami melainkan
dugaan yang begitu berat untuk kami tempuhi. namun, kami tetap akan laluinya juga sebab
itu lah janji kami, walau apa pun yang terjadi. kami tetap bersama. saya akan tunggu awak nadia..
segala janji saya, akan saya tepati. ini lah yang terakhir buat hati seorang insan seperti aku..
assalammualaikum.. ^_^v

No comments:

Post a Comment

hei thanks coz views and comment my blog.. ^_^