love

keep this heart with you always as a reminder that i will always love you..

Thursday, 12 April 2012

segan lah kOt~!

nak pinjam motor sedare pun ta dapat.. tu pun kena marah ke?
tension aku lah.. takan lah nak bawak motor aku yang tak lama lagi
humban dalam parit depan umah tuh? memang takan lah kan.. emm..
sebab apa aku tanak bawa? T_T segan seyh lalu depan skolah menengah tuh..
budak2 balik skolah ramai lah kut~! nak tanak. terpaksa lah bawak..~
tahan lah malu aku nih.. emm... sedih kan kehidupan aku.. lagi2 kalau 
lalu depan skolah,dah lah ade gf.. lepas tu dy tengok.. emm..
kalau member2 dia tanya mcty dia segan nak jawab.. tak pun dia mcty
jawab yang aku nih bukan bf dy.. pewhh~! lagi sedih kalau macam tuh.. T_T
kalau cinta yang agung, sseorang temannya itu takan ambil kisah benda sekeliling
melainkan teman hidupnya.. tapi aku harap gf aku tak kisah apa orang nak kata,
asalkan dia dengan aku bahagia. aku harap dia cakap macam nih lah..
aku terima segala ujian hidup bersamanya.. hinggalah tiba masanya tuk aku 
dengan dia bersama selamanya..

2 comments:

  1. emm cyunk2.. mcm bru knl bb 5 mnit jerk kn.. :)
    knpe bb perlu segan ade bf mcm cyunk :)
    bukn cyg pncuri p0n.. b tade sebab nk segan :)
    b syg cyunk sgt2 :)

    ReplyDelete
  2. yee cyunk faham b.. :)
    em cyunk ni bukan macam bf pmpuan yg lain.. dyorang sume mmpunyai nikmat.. tpi cyunk tade ape pun b.. :)

    ReplyDelete

hei thanks coz views and comment my blog.. ^_^