love

keep this heart with you always as a reminder that i will always love you..

Tuesday, 10 April 2012

emm. T_T

em tu lah. orang slalu cakap. perjalanan hidup panjang lagi kan. kita tak tahu apa di hadapan kita kan.. :)
tapi kita terus laluinya tanpa berktata panjang. :) maybe apa yang awak cakap tu betul kan. :)
kehidupan kita akan berubah. :) pasangan kita bukan ini yang segalanya. :) akan datang lain orang. :)
mesti kecewa giler kan perasaan nih. :) kecewa yang teramat sangat.! sekian lama menjalin hubungan
tiba2 lain pula cerita nih. kalau tahu, lebih baik tak payah jatuh hati.! tapi disebabkan perasaan ni yang datang
secara tiba2. rasa sayang tu dah kekal dalam hati. memang sukar nak buang. boleh lah jugak aku nak cakap
yang dia ni cinta pertama aku. walaupun aku dah kecewa berapa kali tah. lantak dia lah. tapi untuk
yang terkahir kalinya ni. aku harap, rasa kecewa tu hilang. aku harap dia lah penyembuh kekecewaan
tu.. aku berharap sangat2 yang dia dapat jaga hati aku nih. jagalah dengan sebaik2 nya syg. :)
sebab ni lah untuk yang terakhir. tak kan ade lagi kisah cinta dalam hidup aku melainkan dengan dia. :)
aku sumpah tak kan ada cinta lain lagi.

No comments:

Post a Comment

hei thanks coz views and comment my blog.. ^_^