love

keep this heart with you always as a reminder that i will always love you..

Tuesday, 27 March 2012

sayang

im happy now..~ :) happy sangat2 lah.. selama ni tak pernah aku rasa macam nih lah kan..
aku rasa aku semakin bahagia bersama dia.. (nadia) :)
dalam banyak2 hubungan kan.. aku rasa dia lah yg paling memahami aku..
aku sangat teruja dan sangat gembira dengan situasi macam nih.. :)
dia baik, sangat memahami, pandai, rajin, sopan santun, hormat orang yg lebih tua..
tambahan pula dia cute..! ;) hehe. tak rugi lah aku kalau macam tu..
tapi aku betul2 tak sangka lah kan.. selama aku couple nih. tak pernah hubungan aku selama nih.. baru ni lah bertahan sampai ke hari ni.. :)
memang itu yg aku harapkan lah daripada dia. :) aku harap dia dapat menjaga hubungan ni
dengan baik bila bersama aku.. :)
aku sayang dia sangat2, sebab dia dapat terima kekurangan aku. :) dan aku pun dapat terima
kekurangan dia. :) kami saling memahami,saling berkongsi pendapat. :)
bahagia sangat lah masa ni. harap2 ianya tidak lah untuk sementara tapi untuk selamanya. :)
aku berdoa agar Allah merestui hubungan kami ni selain daripada keluarga masing2 merestuinya.. :) insyaAllah.. :)
i miss you fitrah nadia.. <3 love you so much..!