love

keep this heart with you always as a reminder that i will always love you..

Wednesday, 25 January 2012

cyunk janji

bb.. ! hehe.. cyunk macam tak percaya lah kan.. hihi.. yelah.. bb punya mum terima cyunk dengan seikhlas hati.. hehe.. tapi belum ketahui keputusan ayah bb.. :( dah macam tunggu result pula kan.. hehe..
tapi tak apa.. cyunk tetap akan bersama dengan bb walau macam mana sekalipun.. :) cyunk tak kan buat bb
kecewa.. :) yang penting sekarang bb tumpukan pada pelajaran dulu ye cyg.. :) cyunk akan tunggu bb habis belajar dekat sini dan lepas tuh kita pergi sambung belajar sama2 oke.. :)
cyunk akan ikut bb kemana saja bb pergi.. cyunk nak kita tetap bersama dalam apa jua sekalipun.. :)
tapi apa yang penting sekarang ini ialah.. segala apa yang kita lakukan ni adalah untuk masa depan kita oke.. :)
cyunk nak kita sama2 hidup senang nanti.. :) tapi cyunk nak belajar dekat oversea.. :(
kalau bb boleh ikut.. cyunk nak bb ikut cyunk ye.. :)
tapi kalau cyunk tak dapat and bb je yang dapat.. macam mana bb? tape2.. cyunk boleh tunggu bb sampai bb tamat kan pelajaran.. :) cyunk tetap akan tunggu bb.. :) cyunk janji.. :) yang penting nanti, cyunk harap bb tak kan lupakan cyunk suatu hari nanti.. :) cyunk akan still berada dalam hati bb.. :) walau apa jua sekalipun kita akan tetap bersama.. :) cyunk nak bb bahagia suatu hari nanti.. :) cyunk caayang bb cgat2 tau.. :)
(:- *) mmmmuuuuaaaaaaahhhhhh~! hehe.. i love you so much.. ! only you in my heart..! :)

i promise

kita kenal baru lagi.. tapi rasa macam dha lama kan.. :) saya gembira dengan kehadiran awak dalam hidup saya.. :) saya rasa awak telah merubah cara hidup saya.. :) dan paling saya rasakan ialah.. saya rasa kita
semakin rapat antara satu sama lain.. saya rasa kita makin dekat dan semakin sukar untuk menjauh..
saya tak kan pernah bosan dengan kehadiran awak dalam hidup saya.. sebaliknya saya bersyukur kerana mempunyai teman hidup seperti awak.. tak pernah saya melalui situasi sebegini.. kerana cinta saya yang
sebelum2 nih musnah dan tak mampu bertahan untuk selamanya.. dan sekarang hanya kepada awak yang saya harapkan.. saya tak nak awak tinggalkan saya. dan saya berjanji yang saya tak akan tinggalkan awak untuk selamanya.. walaupun awak bukan cinta pertama saya.. tapi saya berjanji bahawa awak adalah cinta terakhir saya.. saya nak kita berjaya dalam masa depan kita nanti.. saya inginkan kebahagiaan bersama awak..
saya tidak mahu kebahagiaan bersama dengan orang lain selain awak.. kerana saya telah berjanji dengan hati saya yang awak adalah cinta terakhir saya untuk selamanya.. saya tak kan buat awak kecewa..
saya tak kan buat awak sakit hati.. saya tak kan buat awak susah bila bersama dengan saya.. saya menjanjikan kebahagiaan..

Sunday, 22 January 2012

pOst title

aku rasa macam kena miankan jelah.. ! aku bOsan kalau hidOp macam nih lha.. aku inginkan kasih sayang dan dihargai..~!

Monday, 2 January 2012

aku nak jugaaaakkk!

sekarang aku nak kan sesuatu yang lebih menarik lahh..~ aku inginkan apa yang aku impikan..
aku dah kerja sekarang.. tapi lesen belum adaa..~ dapat je gaji aku.. aku nak p ambil lesen..~
naK p ambil lesen motor.. emm.. maybe L dulu kOt.. naty baru ambil P..~
lepas je dapat lesen naty.. aku nak ambil mOtor LC pulaaa! memang mOtor tu satu jerk
yang aku nak..! tade mOtor lain lagi.. aku tanak kriss! tanak wave! tanak lain2 mOtor slain LC jerk..!
memang market beb klau bawa LC.~ pewh..~! tape3.. tunggu masa jerk.. ta sabar nih..!
sabar jelah kan..~ :)