love

keep this heart with you always as a reminder that i will always love you..

Monday, 23 April 2012

berakhir sudah..

pencarian cinta aku dah berakhir.. aku rasa aku dah jumpa sape yg layak dan sape yg ta layak..
tapi dy lebih layak.. :) aku lebih terima dy berbanding orang lain. :) walaupun cinta yg lama
datang bertandang,sekalipun takan pernah aku terima melainkan cinta yg terakhir ni.. :)
penamat bagi musim bunga.. ^_^ tidak berbunga lagi hati ni melainkan hanya padanya.. :)
dan aku rasa beruntung ada dia. coz slalu ambil berat pasal aku. yelah kan. tanya macam2. :)
kalau aku ada yg kurang tu. dy beri aku inspirasi tuk jadi lebih baik. beri aku pedoman tuk
jadi lebih baik. untung sangat lah. ^_^ aku dah kenal perangai dy dah pun. :)
so aku cuba ubah diri aku untuk biasakan dengan diri dy. :) dy lah masa depan aku,dy lah
hidup aku,dy lah hati aku,dy lah sgalanya. ^_^

thanks syg's_ ( n_n)
* to mrs.Na *

No comments:

Post a Comment

hei thanks coz views and comment my blog.. ^_^