love

keep this heart with you always as a reminder that i will always love you..

Tuesday 10 April 2012

perjalanan hidup aku

as'salam.. :)
huh.~ panas dah netbook aku nih.~ tangan boleh melecur lah lau letak lama2. haiy jangan men giler.
boleh jadi kanser.~ lagi2 kalau letak dekat paha. pewh.~ teruk kena nanti. jangan buat.
haa.~ masuk bab aku. aku betul2 tak tahu nak cakap macam mana lah. dia buat macam2, aku tetap tersenyum.
its oke cyg. :) aku tanak hbungan ni kucar kacir. walau macam mana pun,setiap perjalanan hidup aku
dengan dia masih panjang. dan pelbagai perkara yang akan aku lalui dengannya. maybe lepas ni lagi
teruk kut.! argghh~!! aku tak nak.! sebab apa teruk.?! maybe banyak perkara yang akan fikir, dengan facebooknya lah. facebook adalah penyebab segalanya,tapi walau macam mana sekalipun dugaan. aku tetap kena sabar dan menganggap itu adalah perkara biasa.. dan sebab aku akan mulakan perjalanan untuk
melanjutkan pelajaran. jauh terpisah darinya. :'( bukan ni yang aku mahukan. tapi disebabkan suatu perkara
tu. aku tetap kena pergi juga. segalanya adalah untuk orang yang aku sayang.
aku nak kan masa depan aku dengan dia terjamin. tak kan lah aku nak bagi anak orag makan pasir,lumut?
aku nak kehidupan dia bahagia dengan aku. walaupun jauh di mata. tapi dia tetap dekat dengan hati aku.
bukan dekat lagi. memang always ada dalam hati aku. aku nak dia happy,bahagia,senang n evrything lah
yang terbaek tuk sayang aku nih. ^_^
emm.. walaupun dugaan yang teruk datang untuk meleraikan kami. kami tetap satu. bukan itu
yang aku pinta. tapi adalah kebahagiaan bersama dengan orang yang aku sayang.
walaupun hati aku ni slalu rasa curiga tentang dia. tapi aku tetap percaya cinta dia.. aku tahu dia ikhlas untuk aku. terima apa adanya aku nih. thanks sangat2.. :) dan bersyukur sangat2 pada Allah sebab telah
memberi aku peluang untuk berkasih bersama orang yang aku sayang.
aku harap sangat2.. i hope sangat2.! kekalkanlah hubungan ni untuk selamanya..
andai kata hayat aku hanya sampai hari ni. aku nak dia tahu yang aku akan always menemani hati dia.. :)
aku always menyayangi dia. <3 saya nak awak tahu yang saya akan sentiasa berada dalam hati awak. :)
abadikan lah saya sebagai perkara yang terindah dalam hidup awak. :) senyumlah selalu walaupun
saya sering buat awak terluka.. :)

*saya sayang awak sangat2 NUR FITRAH NADIA <3*
_umarul asraf ^_^

No comments:

Post a Comment

hei thanks coz views and comment my blog.. ^_^

Powered By Blogger