love

keep this heart with you always as a reminder that i will always love you..

Sunday 15 April 2012

^_^

emm.. you look so different.. and about your physical, perfect..
emm.. mesti ramai yang skarang ni tengah kejar awak kan.. :) tapi saya relax lagi..
coz saya nak tengok sama ada awak akan setia dengan saya atau awak akan
berpaling pada mreka yang hanya melihat awak dari segi paras rupa.. :)
dulu saya usya awak, awak ta perfect macam ni.. yelah kan. nampak macam budak lagi,
orang yang tengok pun akan cakap. ''ah budak lagi, slebet..''. tapi bila awak dah berubah
when you change your style and your physical. secara ta sngaja dyorang akan pandang
awak balik.. time ni lah dyorang akan usya awak.. :) andai kata orang yang cuba rapat dgan awak tu
hnsem,smart,ad hrta,boleh bwa awk kemana sja awk nak,beri awak macam2..
 andai kata orang yang macam tu akan mengejar dan berusaha untuk dapatkan awak..
agak awak, awak akan terima dia atau saya yang bersama dengan awak sejak awak
ta se perfect skarang..? :)
sejak awak macam budak lagi lah saya tetap na bersama awak.. :)
dan sekarang awak makin matang dari pelbagai segi.. :)
jangan mengharapkan matang dari segi fizikal dan tingkah laku,sbaliknya saya harap
awak akan lebih berfikiran matang dalam memilih teman hidup.. :)

_only yOu that i have NADyA*

No comments:

Post a Comment

hei thanks coz views and comment my blog.. ^_^

Powered By Blogger