love

keep this heart with you always as a reminder that i will always love you..

Saturday 14 April 2012

rangkaian hati~

walau macam mana pun kau di mata aku.. tapi mata hati aku tak pernah buta melihat
diri kau dalam pandangan orang ramai yang mengejar kau.. aku tetap percaya pada
kesetiaan hati kau untuk manusia seperti aku.. walaupun kisah lampau yang telah
tersorok dalam hati kau,namun cuba aku untuk merungkai segala hati kau tentang perkara
lampau yang kadang kala membuatkan aku pasrah dan rebah bagaikan daun
berguguran.. namun kesetiaan yang tidak ada tolok bandingnya untuk kau tetap
aku sematkan dalam mata hati aku..
kau lah yang satu untuk hati aku.. hanya kau yang aku simpan dalam benak hati aku ni..

No comments:

Post a Comment

hei thanks coz views and comment my blog.. ^_^

Powered By Blogger