love

keep this heart with you always as a reminder that i will always love you..

Wednesday, 27 March 2013

27/3/13_maghrib

7.20 pm_
Kalau nak di ceritakan pasal jealoussss. Aku pun ade jealous. :D cuba nyatakan jenis lelaki yang tak jealous bila gf dia melayan lelaki lain. Firstly orang giler, aku ni giler ke? Eh tak, sebab tu aku jealous. :p secondly laki yang kongsi gf. Wow! Dangerous lelaki macam nih. Tapi ade ke laki macam nih? Jangan cakap tade. Tapi aku? Eh tak, sebab tu aku jealous. :p ketiga laki yang tak kesah. Tapi aku? Aku tak macam tu, sebab tu aku jealous. :p
Situasi aku. Dia kawan aku, aku pun kawan dia. So kitorang memang kawan. Ramai perempuan lain lagi yang boleh kau layan. Yee aku faham kau peramah semua perempuan kau layan. So kau hot kan. Tapi kau tahu tak? disebabkan orang lain relay seseorang tu boleh rosak. :D lelaki ni bukan macam perempuan, perempuan sentiasa bersangka baik pada bf dia. Tapi ade kau fikir pasal laki lain? Lelaki ni mudah bersangka buruk. Klau kau dah melayan gf laki tu, kau tak terfikir ke yang laki tu fikir gf dia curang? Tak pun laki tu fikir kau mesra dengan gf dia. Lelaki ni sensetif. Kalau lah gf kau layan laki lain, tak pun laki lain layan gf kau. KAu fikir apa? Mesti kau fikir bukan2. Tak payah lah nak fikir lain. Aku benci. Serious. Kalau perempuan pun melayan, memang ngam leww.

No comments:

Post a Comment

hei thanks coz views and comment my blog.. ^_^