love

keep this heart with you always as a reminder that i will always love you..

Wednesday 20 March 2013

20/03/2013

3.44 am_
Em tibe2 je terjaga pasal dia.. Terus taip dekat blog. Nadya kamidan ni, seorang yang comey. Tapi tak extreme. Dia kalau depan aku kan, dia slow je. Tak akan banyak cakap ataupun mati kutu tak tahu nak buat ape. Tapi kalau ade geng satu kelas dia, hidup terus dia. Kmain segOr lagik,aje pening pale tgok. Dah lama tengokk je perangai dia. Macam2 lah dia ni. Ape yang menarik sepanjang bersama dia kan, dia ni jenis suka pendam, dalam diam je dah brangin. Dia bukan orang yang cepat mengalah dalam mendapatkan apa yang dia nak, terutama kalau dalam kelas subjek yang dia nak kuasai tak capai matlamat dia, dia akan terus berusaha walaupun ramai pesaing. Haa lagi, dia memang suka kalau makan kek. Tapi tengok jenis kek kut, kalau mahal tu lagi dia branded punya orang. Coklat pun favourite dia, tapi sepanjang relay ni aku lebih suka bagi dia toblerone tak pun yang cikai coklat 10sen tu. Beli singgit biar dia melantak walaupun tekal dia ni lebih kepada west, maaflah sebab aku ni masih solok lagi. Haha. Muke dia aku tak kisah walaupun dia cakap tak cantik tapi sebenarnya yee, aku tetap terima seadanya. Ehh. Banyak betul dia melabur dekat aku, aku tak suka lahh. Bukan tak nak terima atau sombong ke ape.. Tapi jenis aku ni tak suka nak meminta, biarlah aku tengok ape orang tu ade daripada aku meminta. Kitorang kadang2 fight pun sebab ni lah, masing2 tak nak mengalahkan. Akhirnya aku mengalah jugak, dia ni stubborn. Menyirap. =P walau macam mana pun perangai dia. Nakal, degil, mnyirap. Selagi aku hidup ni, aku akan tetap terima dia seadanya. Sebab aku dah terikat dengan dia punya cara kehidupan. =D apa2hal kalau ada masalah mesti aku cerita dekat dia dulu walaupun dia tak boleh nak buat pape. Manusia Adam ni di jadikan adalah untuk melindungi Hawa. so macam2 benda aku buat bagi lindungi dia walaupun perkara tu orang just kacau2 dia. Dah lah. Banyak lagi sebenarnya. Tapi dah mengantuk lahh. Giler ape nak cerita detail dia, kopak aku. Haiy..
4.10 am_

No comments:

Post a Comment

hei thanks coz views and comment my blog.. ^_^

Powered By Blogger