love

keep this heart with you always as a reminder that i will always love you..

Sunday, 17 March 2013

17/03/2013

12.15 am_
Aku rasa aku dah tak perlu ucapkan apa-apa kata janji. Yelah aku dah tanak halang kemahuan dia. Aku tanak jadi seorang yang mengongkong dia. Setiap kali aku cakap janji jangan nakal ea, dia mesti senyap jap. Seolah2 dia rasa bersalah kalau dia buat atau pun tengah 50-50.. So dari situ aku rasa tak perlu lah nak cakap janji lagi dengan dia, aku tahu seseorang tu memerlukan kebebasan untuk menyatakan pendapat atau pun memilih cara hidup sendiri. Lagi pun kalau nak disoal tentang jodoh ni, dia ada hak nak tinggalkan aku atau nak buat apa saje dekat belakang aku sebab belum terikat dengan apa2 tali hubungan yang sah. So aku cuba faham situasi walaupun sebenarnya susah hati aku nak terima. Kita tengok je apa yang akan berlaku lepas ni. InsyaAllah segala apa yang aku harapkan termakbul dan jadi satu impian buat aku. :)

No comments:

Post a Comment

hei thanks coz views and comment my blog.. ^_^