love

keep this heart with you always as a reminder that i will always love you..

Saturday, 16 March 2013

16/03/2013

7.08 pm_
Risaunya dia pada aku. Yla kan mana tak nya, kaki aku tertusuk besi karat. Dah lah trkoyak, aku tak perasan besi tu dkat bawah. Aku mengundur terus merobek buku lali aku. Soo mleleh lew darah. Dia seboleh2 risau sangat, aku oke jee. Just na mengadu je, maklumlah nak manjee. :P tapi ternyata yang dia ambil berat pasal aku. :) takde perempuan lain yang dapat aku sama kan macam dia. Thanks sayang. :) sayang awak sangat2. :)

No comments:

Post a Comment

hei thanks coz views and comment my blog.. ^_^