love

keep this heart with you always as a reminder that i will always love you..

Wednesday 20 March 2013

20/03/2013 ptg

4.02 pm_
Petang yang indah.. Dapat lepak dekat rumah. Nasib baek koko tade hari ni. Ah bola pun aku malas nak turun training.! Ni jelah peluang yang aku ade supaya dapat santai untuk sementara. Kejap lagi dah kena buat pbs, ahh perah otak lagi. Pbs ni mudah je sebenarnya kalau kita ikut procedure. Tapi tu lah, ntah.
Bila baring macam ni teringat pulak kisah lalu, haiy duniaaa.. Kisah dimana aku mengenali seseorang yang bernama ******#. Haha. Ex aku lah, aku mana ade ex lain. Aku cuma mengaku dia je ex aku walaupun ade sebenarnya. Dia orang yang pertama aku bersama and aku pun orang yang pertama dia bersama,kiranya same2 first time lahh. Yelah kami bersama tak lah lamaa.. Sekejap je atas sebab faktor tertentu. Walau macam mana pun, kami tak pernah bermusuh dan hanya berkawan sehingga kini. Walau macam mana pun, nadya tahu yang dia tu kawan aku. Nadya tak lah risau sebab kawan. Aku dengan nadya ni pun baru lagi, setahun jagung kann. Baru setahun setengah. Berbalik dengan cerita ex aku tuhh. Aku tak sangka pula bila aku masuk fom 6 jumpa dia lagi. Ingatkan dia sambung tempat lain. Emm maybe dia guna jalan mudah tapi sukar. Maksudnya mudah sebab tak perlu ambil diploma, terus ijazah. Tapi yang sukarnya kena sentiasa alert dengan subjek. Lagi pun aku masuk fom 6 ni bukan sebab nak jumpa gf ke ape ke. Tujuan aku sama macam tadi, nak cari jalan mudah tapi sukar. So kena kerja keraslah kann. Emm ex aku ni dia seorang yang sangat sporting, maksud aku bukan sporting kearah negatif. Tapi dia ni sporting kearah positif. Dia sentiasa rapat dengan kawan2,baik perempuan mahu pun lelaki. Lagi pun tengok gaya dia sepanjang aku kenali diri dia ni, dia seorang yang nak lakukan apa saje. Orang kata pun macam laki. Haha. Sorry. Dia macam mana ea nak jelaskan. Alaa aku tahu tapi tak tahu nak translate dalam ayat. Orang cakap pun dia sentiasa aktiflah,sentiasa disebut2 dalam kalangan guru-guru. Yelah belajar bagus, terlibat sukan pun ada. Aku dah mengantuk lah. Tidur jap lah, naty sambung blogger..

No comments:

Post a Comment

hei thanks coz views and comment my blog.. ^_^

Powered By Blogger