love

keep this heart with you always as a reminder that i will always love you..

Thursday 21 March 2013

21/03/2013 result stpm

4.23 pm_
:'( berjalan pulang dengan perasaan yang gelisah dan tak senang.. sekolah. Berjam2 lamanya menunggu keputusan, seorang demi seorang telah mencatatkan keputusan yang terbaik. Tetapi aku orang yang lewat menerima keputusan.. Try send guna fon cikgu maria, tak menemui apa2 jawapan hinggalah aku balik dengan perasaan yang gelisah sekali lagi. Sesampainya aku dirumah, Aku terus capai fon dan mencuba sekali lagi.. Tak sampai beberapa minit, text smpai.. Jawapan yang aku nantikan itu sangat menghampakan aku! Kenapaaa.. :'( result aku.. Ya Allah, aku terima segala dugaan Mu dan baru aku sedar betapa sukarnya untuk aku menemui sesuatu kejayaan.. Aku tak akan pernah menyesal untuk ini dan aku janji dengan diri, aku akan buat yang terbaik.. :'( aku buktikan!

No comments:

Post a Comment

hei thanks coz views and comment my blog.. ^_^

Powered By Blogger