love

keep this heart with you always as a reminder that i will always love you..

Sunday, 17 March 2013

17/03/2013_pagi

8.57 am_
Good morning.. Hemm letih nya badan bila ayah dah kejut suruh tolong dia buat rumah. =,- .. Penat yang teramat sangat, dah lah semalam kaki kena taji dengan besi. Ohh duniaa.. T_T
Kenapa pagi2 ni aku rasa lain.. Em lepas ni tak tahu lah apa akan jadi dengan relay. Maklumlah couple satu skolah, bila dah habis skolah mesti jauh terpisah. Kitorang mesti akan break jugaa. Aku bukan harap perkara ni berlaku, tapi tengok daripada cara dia itu menunjukkan yang aku dengan dia tak lama. Dia budak hot, sebut dekat laman sosial semua kenal so ramailah laki2 cucuk cuba rapat dengan dia. Tu baru dekat internet, tapi kalau dah sambung belajar? Memang tipu lah kalau dia cakap dia tade ramai kawan laki dekat u atau mana2 tmpat dia belajar nanti. Aku bercakap berdasarkan pengalaman dan bukan men sebut jee. Tapi ape yang aku harap ialah supaya dia tak macam tu..

No comments:

Post a Comment

hei thanks coz views and comment my blog.. ^_^