love

keep this heart with you always as a reminder that i will always love you..

Sunday, 30 June 2013

30/06/2013 9:10 AM

Kenapa lah dengan dy dari malam tadi. Nak kata badmood sebab jdt kalah, tak kan lah kut. Dy ni mesti ada sebab lain ni. Ntah lah nadya, aku nak tahu apa masalahnya pun susah kalau kau asyik pendam. Memang srius susah kalau macam ni. Aku tak kan oke selagi kau tak nak cakap apa punca kau jadi macam ni. Skurang2nya beritahu lah kenapa kau macam ni,kalau punca daripada aku. Aku akan tetap terima alasan tu dengan seadanya. Tapi kalau kau diam,aku ni ibarat bf yang tak ada guna untuk perempuan macam kau. Dan aku rasa kau patut cari laki yang lebih perfect daripada aku. Sebab aku ni bodoh,tade otak,ego,kuat jeles,tambah pulak aku tak handsome dan lain2. Aku harap kau fikir2kan lah nak cakap atau tak setiap masalah tu. Aku hanya memberi senyuman palsu .. :))

No comments:

Post a Comment

hei thanks coz views and comment my blog.. ^_^