love

keep this heart with you always as a reminder that i will always love you..

Friday 28 June 2013

28/06/2013 5:19 PM

Sepetang bersama dy. Hehe. Hemm. Aku kan sebenarnya beli kuota internet ni sebagai persediaan jee. Bukan tuk online sangat pun. Pada aku online sekarang dah bosan sikit aw. Tade ape nak buat dah. Melainkan kalau dy ada online. Baru lah aku aktif sikit,tu pun sikit jelah. Tu perkara pertama,yang kedua pula ialah saja je nak stalker dy mana lah tahu dy online senyap2 kan. Tapi aku tak kisah sangatlah sebab dy bukan macam dulu lagi. Sekarang dy dah dengar cakap aku. Baguslah. Semuanya aku dah setting baik lah. Costum notification aku set kan untuk dy. Nanti kalau dy ada post pape,aku dapat laporan yang dy post tu post ni. Baik facebook,twitter nak pun sekarang instagram. Tapi tak tahu pula kalau dy ada laman sosial yang lain. Tapi tape dy dah dengar cakap aku. Alhamdulillah. Aku sayang dy sebab dy dengar kata lah. Tu antaranya lah. Tapi walaupun dy tanak dengar kata,aku tetap sayang juga. Hee. ;)

No comments:

Post a Comment

hei thanks coz views and comment my blog.. ^_^

Powered By Blogger