love

keep this heart with you always as a reminder that i will always love you..

Sunday, 23 June 2013

23/06/2013 5:53 AM

Jam menunjukkan 5.20 AM. Aku masih belum lagi tidur. -,- terjaga dari jam 1.03 AM tadi. Kenapa susah sangat nak tidur ni.. Dari tadi asyik belek gambar nadya jee. Apa yang aku dapati ialah. Dy dengan aku lain. Aku rasa antara kami jauh beza dari sudut kehidupan serta ciri cuma hati je yang sama. ;) apa yang dapat aku nyatakan disini ialah bila aku tengok gambar dy. Dy ni seorang yg sentiasa maju dan ikut arus perdana. Maksud aku dy sentiasa mengekalkan ciri moden yang sentiasa mencari atau mencuba sesuatu yg baru. Jadi,perbezaan aku dengan dy skarang adalah dy lebih kehadapan berbanding aku yg seperti zaman kuno nihh. -,- ..
Aku bukan nak ikut cara dy,tapi aku tengok je apa yg dy buat. Ye memang dy wanita atau perempuan moden zaman skarang. Sentiasa follow perkembangan dunia fasion,dress up atau lain2 lagi.
So tu cara dy lah. Aku tak boleh nak follow.
Mmg tak kan follow lah. Dy ada segalanya apa yg dy nak. Aku hanya mampu melihat apa yg dy miliki. Status dy dengan aku maybe jauh bezanya. Memang ketara pun. -,- tapi aku harap tu tak mematahkan semangat aku tuk jadikan dy teman hidup aku lah. Tapi dy dah plan,andai kata aku gagal meraih sebarang kejayaan sepanjang pengajian atau sepanjang aku belajar ni. Hubungan ni akan berakhir. Aku dah cuba sedaya upaya. Tapi kalau tak dapat capai juga.. Tape lah. Its oke kalau macam tu. Maybe aku tada rezeki bab tu kan. Akan datang lagi kita tak tahu macam mana lagi kan. Tapi apa yg aku harap ialah dy sebahagian dpd hidup aku. Tapi aku ni tak perfect n tak sebagus n tak sepandai lelaki lain. Aku cuma golongan bawahan dan tak lebih dpd sederhana. :D pape pun kita tengok 8 tahun akan datang nanti. Baki 8 tahun je lagi ni. Dapat ke aku capai matlamat tu??

No comments:

Post a Comment

hei thanks coz views and comment my blog.. ^_^