love

keep this heart with you always as a reminder that i will always love you..

Tuesday 25 June 2013

25/06/2013 2:25 AM

jam menunjukkan 2:03 AM. aku masih lagi dibuai angan2 yang tak pasti. mata pedih disebabkan oleh kesan jerbu yang sudah kembali. rasanya baru je petang tadi IPU menurun. time malam pula dy meningkat balik? pedih mata aku nih. tape lah itu semua takkan menjejaskan kelas aku yang akan bermula jam 7 setengah pagi jap lagi. bape jam je aku dapat tidur. ni pun tak dapat nak tidur sebab memikirkan kenapa dengan si nadya. rasanya dy oke je semalam. masuk hari ni dy tak oke lah pula. start dari jam 1 tadi kut. time dy baru balik dari latihan driving. hari khamis ni 27/06/2013 dy dah jumpe jpj. kesian manja aku ni. masih belum bersedia lagi dah tiba masa untuk ujian sebenar. pape pun aku sentiasa support dy dari belakang. hehe. jangan risau sayang dibelakang. ;) nanti dah ada lesen,boleh lah bawa sayang jalan2. hehe. tapi semua angan2 tu berubah bila start malam. kenapa dy tiba2 slow je? :( aku ada buat salah ke? tegurlah. macam mana aku nak betulkan kalau aku pun tak tahu yang aku dah buat salah. :( maaf ea manja. sayang tak berniat pape pun. baru je nak happy kan manja. tapi tiba2 macam ni pula. :( tape lah dy dah pun tidur. aku harap esok pagi dy oke seperti biasa tak nak tengok dy sedih. aku susah hati. dy adalah sebahagian dalam hidup aku sekarang. pape pun kalau awak baca cerita yang saya update ni,semuanya adalah perasaan risau,sayang,rindu,cinta,kasih pada awak nadya. berbaki 8 tahun je lagi. insyaallah saya akan berusaha dengan lebih gigih tuk capai kejayaan saya serta hasrat yang kita rancang. i l o v e y o u s o m u c h ! ! n a d y a .. <3

No comments:

Post a Comment

hei thanks coz views and comment my blog.. ^_^

Powered By Blogger