love

keep this heart with you always as a reminder that i will always love you..

Tuesday, 25 June 2013

25/06/2013 10:9 PM

Hemm.. aku kalau boleh lah kan. Aku tak nak bagi gf aku keluar sana sini n aku nak dy duduk rumah jee. Yelah kalau dy keluar perasaan aku jadi tak menentu. Tapi apa boleh buatkan.? Relakan jelah. Lagi pun dy ni perempuan jenis branded punya kan,bf kampung macam aku. So aku fikir biarlah dy nak buat apa pun dekat luar sana tu yang penting dy tak lupa aku walaupun aku ni tak pernah beri apa2 pada dy melainkan perasaan kasih sayang jee. So apa dy nak buat,tu hak dy n tu bukan masalah aku. Senyum okee. ^______^

No comments:

Post a Comment

hei thanks coz views and comment my blog.. ^_^