love

keep this heart with you always as a reminder that i will always love you..

Saturday 26 November 2011

walaUpuN macAM tUh~

rajin dia nih.~ ^_^
selalu tolong mak dekat rumah, yelah walaupun dia kata memang itu lumrah perempuan. tapi bagi aku lain.. dia lebih daripada yang aku kenal sebelum nih.. yang sebelum nih punya lain.. sumenye kerje lepak! tahu nak makan jerk.! tapi dia ni  lain.. rajin, pandai, suka dengan cabaran, manje juga.. hehe aku suka.. sempurna akal.. kalau tak sempurna tak kan aku dengan dia! eh sial lah !.. tu yang sekarang aku sayang sangat.. dia suka berjalan juga.~ tapi selalunya, berjalan dengan family lah.. dengan member2 susah sikit nak janji..
ala la la.. aku suka pujuk dia masa dia tengah touching.. huhu.. manje nyeee.. hehe..
tapi kalau dia tengah bad mood memang aku kena jaga cara aku berbual.. huuuu.. carefully..
memang bahaya.. touching ada 2 jenis tau dalam diri dia.. huhu.. satu, jenis manje2.. hehe. aku suka layan.. hehe.. yang kedua pula.. nih yang kena jaga nih.. touching serious.. memang kena jaga betul2 hati dia.. huh =.='
kena always buat dia happy jerk.. tapi sebenarnya.. walau macam mana sekalipun dia nih.. dia tetap cweetty aku.. ^_^ aku akan jaga dia.. jaga dia sampai aku . . . . emm.. macam tuh lah..
aku tak kan kecewakan hati dia.. tak kan buat dia sedih hanya di sebabkan aku.. tak kan pernah..
kalau dia ada salah dengan aku, tak pe. aku maafkan dan aku akan betulkan keadaan nih..
aku tak nak dia yang tanggung salah tuh. tak pe2..
ni jelah sikit yang dapat aku lepaskan. hehe.. bye..~

No comments:

Post a Comment

hei thanks coz views and comment my blog.. ^_^

Powered By Blogger