love

keep this heart with you always as a reminder that i will always love you..

Saturday, 26 November 2011

itu lah pilihan aku.~

aku rasa aku dah jumpa dengan orang yang betul2 aku cari selama ni. seorang yang setia, yang jujur, ikhlas, baik, pandai, rajin, responsible, faithful. eh dah. hehe. emm.. ni lah orang yang aku cari selama ni. sekarang aku di pertemukan dengan dia. huhu ^_^) seronok rasanya.. aku akan sentiasa menjaga setiap hubungan ini. jangan risaulah.. segala apa yang ada semua nya untuk dia.. hek3. tak delah sampai macam tuh. alaaa lagi pun dia tak suka menyusahkan orang. aku suka dia. cara dia bagus. sepenuh hati. ^_^)

No comments:

Post a Comment

hei thanks coz views and comment my blog.. ^_^