love

keep this heart with you always as a reminder that i will always love you..

Saturday 26 November 2011

eisH~! ape nIh~

vanilla twilight mengingatkan aku kepada diri dia.. aku kesunyian bila dia tak da..
terasa sepi kalau telefon tak berbunyi.. dah sering mendengar deringan telefon
yang menyatakan ada mesej baru masuk.. ^_^
hanya dirimu.. tulus cinta ku..
lagu vanilla twilight mesti mengingatkan aku dengan dia sebab dia suka dengan
cerita twilight.. ^_^
aku nak carikan dia barang lah.. tapi aku tak tahu nak cari barang ape..
cari baju? bag? kasut? seluar? tudung? baju kurung? angry birds?? haaa~ aku
tahu ape nak bagi.. aku bagi dia ape yang dia nak lah.. argghh~! tapi apenye??!
kalau makanan aku tahu lah.. coklat,kek.. memang itulah yang dia makan..
kelas betul cyunk aku nih. hek4.. baguslah.. aku nak bagi barang aku? eh tak boleh..
barang aku sumenye lelaki punya.. emm.. jap3.. ape yee..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- panjang betul nak fikir-fikir kan. tak pe2.. nanti aku tanya dia lah.. hek3.. bye ~

No comments:

Post a Comment

hei thanks coz views and comment my blog.. ^_^

Powered By Blogger