love

keep this heart with you always as a reminder that i will always love you..

Wednesday 25 January 2012

i promise

kita kenal baru lagi.. tapi rasa macam dha lama kan.. :) saya gembira dengan kehadiran awak dalam hidup saya.. :) saya rasa awak telah merubah cara hidup saya.. :) dan paling saya rasakan ialah.. saya rasa kita
semakin rapat antara satu sama lain.. saya rasa kita makin dekat dan semakin sukar untuk menjauh..
saya tak kan pernah bosan dengan kehadiran awak dalam hidup saya.. sebaliknya saya bersyukur kerana mempunyai teman hidup seperti awak.. tak pernah saya melalui situasi sebegini.. kerana cinta saya yang
sebelum2 nih musnah dan tak mampu bertahan untuk selamanya.. dan sekarang hanya kepada awak yang saya harapkan.. saya tak nak awak tinggalkan saya. dan saya berjanji yang saya tak akan tinggalkan awak untuk selamanya.. walaupun awak bukan cinta pertama saya.. tapi saya berjanji bahawa awak adalah cinta terakhir saya.. saya nak kita berjaya dalam masa depan kita nanti.. saya inginkan kebahagiaan bersama awak..
saya tidak mahu kebahagiaan bersama dengan orang lain selain awak.. kerana saya telah berjanji dengan hati saya yang awak adalah cinta terakhir saya untuk selamanya.. saya tak kan buat awak kecewa..
saya tak kan buat awak sakit hati.. saya tak kan buat awak susah bila bersama dengan saya.. saya menjanjikan kebahagiaan..

No comments:

Post a Comment

hei thanks coz views and comment my blog.. ^_^

Powered By Blogger