love

keep this heart with you always as a reminder that i will always love you..

Wednesday, 24 July 2013

nothing

hem.. kenapa aku perlu risau pasal dia sedangkan dia tak risau pasal aku. aku tak nak ganggu privacy dia. tapi kan.. aku rasa macam perlu lah. tak yah lah. tu hak dia nak buat ape je. tapi aku bf dia, bf je bukan laki dia pun. ah celaru lah kepala aku. biarlah dia nak buat apa pun. yg penting pandai2 dia lah nak jaga hati aku ni.

No comments:

Post a Comment

hei thanks coz views and comment my blog.. ^_^